FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 NPC Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Mag Saturas
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar

PostWysłany: Śro 23:12, 24 Lis 2010 Powrót do góry

Chodzi o to żeby wymyślić naszemu bezimiennemu nowe zadania Mniej więcej w ten sposób:


nazwa questa: (jaka pojawia się w dzienniku)

zleceniodawca: (może być znany z jakiejkolwiek części gothica NPC lub wymyślony)

opis zadania: Treść i przebieg zadania: (mogą być również dialogi i wyjaśnienia różnych rzeczy, np czy zadanie jest trudne czy łatwe, jakie statystyki ma przeciwnik i takie tam)

nagroda: (nagroda jak to nagroda)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mag Saturas dnia Nie 13:50, 12 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Blackdragon23567
Skazaniec



Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 15:38, 15 Gru 2010 Powrót do góry

nazwa questa: Mikstura z jaj kretoszczura

zleceniodawca: Ormox

opis zadania: Mamy uzbieraz 5 jaj kretoszczura a potem wywazyc z nich eliksir

nagroda: 1000 sztuk złota


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Wto 18:06, 21 Gru 2010 Powrót do góry

Cytat:
nazwa questa: Mikstura z jaj kretoszczura

zleceniodawca: Ormox

opis zadania: Mamy uzbieraz 5 jaj kretoszczura a potem wywazyc z nich eliksir

nagroda: 1000 sztuk złota


Nie wiem czy wolno mi się wypowiadać na temat propozycji ale kretoszczury to raczej ssaki więc nie składają jaj ścierwojady tak ale nie kretoszczury (chyba że chodziło o ją...) no i 1000 sztuk złota to bardzo dużo jak za takie błache zadanie

Moja propozycja:

Nazwa: Pechowe polowanie

Zleca: Renewald

Opis zadania:Na skraju lasu spotykamy siedzącego nad ogniskiem myśliwego imieniem Renewald podczas rozmowy wyjawia nam iż podczas ostatniego polowania został poważnie ranny a na dodatek stracił swój własnoręcznie stworzony łuk który mamy za zadanie odszukać. Łuk będzie w jaskini topielców.

Nagroda: 350 Punktów doświadczenia 25 sztuk złota Możliwość nauki u Renewalda umiejętności myśliwskich oraz łuczniczych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mag Saturas
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar

PostWysłany: Sob 15:50, 25 Gru 2010 Powrót do góry

Można też pisać zadania tak jak ja

Pier prosi nas o pomoc ma on problem z stołem alchemicznym mówi nam że odkupił stół od starego alchemika.Idziemy zatem do tego alchemika który mówi nam że jesteśmy idiotami i on stołu nie naprawi.A więc idziemy do khorinis do Ignaza który za 500 sz naprawi stół ale musimy go do miasta zaprowadzić.Prowadzimy go do Minen Thor i zatrzymują nas strażnicy mówiąc ze człowieka z khorinis nie wpuszczą a więc idziemy do Frodo który mówi nam to samo ale mówi nam że jeśli zamieszka w Minen Thor i nie będzie już utrzymywał kontaktów z Khorinis.Zatem idziemy do Ignaza który siedzi przed bramą miasta i dajemy mu propozycje on się zgadza ale musimy zabrać wszystkie rzeczy.Wracamy do Frodo który daje mu przepustkę dla Ignaza.Wracamy do Khorinis i idziemy do Thorbena który za opłatą 200 sz zawiezie rzeczy Ignaza do Minen Thor . Gdy już załatwimy osobe która przewiezie nam rzeczy Ignaza wracamy do Orica który pozwala Ignazowi zamieszkać u siebie. Za pomoc Oricowi dostajemy 800 sz zł i 60 mikstur leczniczych I przy okazji czy fajne jest to zadanie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mag Saturas dnia Pon 17:55, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Sob 16:25, 25 Gru 2010 Powrót do góry

no i to bardzo tylko orica zastąp Pierem (bo to alchemik z minen thor)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Annakin
Skazaniec



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 16:58, 25 Gru 2010 Powrót do góry

Potrzebne kobiety!
Zleceniodawca : Bromor
rozdział: 3

Nadia z ,,Czerwonej Latarni'' poznała poznała bardzo wpływowego kupca z Górnego miasta , zatem odeszła z pracy.
Bromor każę nam znaleźć " nowe panienki '' .
Są 3
- Serafia w więzieniu 50 SZ
- Natalia u bandytów za farmą Onara
- Sira farmie Bengara

Nagroda : Pierścień [+ 10 siły i 5 many] albo amulet [+ 10 zręczności i 5 many] oraz 1 usługę seksualną przez wybraną ''panienkę''


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Sob 18:03, 25 Gru 2010 Powrót do góry

No dobra to wymyśliłem kontynuacje historii Renewalda ;D

Nazwa : Powrót do korzeni

Zleca : Renewald

Opis : Po udzieleniu Renewald'owi pomocy opowiada nam że bardzo chciał by wrócić do obozowiska myśliwych w górach jednak nie może tego zrobić ze względu na bardzo poważne zatargi pomiędzy nim a bardzo wpływowym myśliwym o imieniu Torn musimy udać się do obozowiska myśliwych i namówić Torn'a do wspólnego polowania co oczywiście nie będzie takie łatwe gdyż najpierw każe nam przynieść znak swojego męstwa którym jest Naszyjnik z wilczych kłów, kiedy udaje nam się namówić Torn'a do wspólnego polowania zagadujemy do niego i oznajmiamy mu że na tym świecie nie ma miejsca dla ludzi jego pokroju po czym go zabijamy. Po powrocie do obozowiska dowódca myśliwych spyta się co się stało z Tornem do odpowiedzi mamy 3 opcje

a) Spadł z skarpy - Dowódca jest roztrzęsiony po stracie myśliwego ale pozwala nam opuścić obozowisko
b) Zabiłem go ! - Dowódca rzuca się na beziego
c) Zjadły go wilki - Dowódca nie chcę uwierzyć w tą bajke i nas atakuje

Kiedy uda nam się wykonać zadanie idziemy z powrotem do Renewalda który oświadcza nam że wraca do gór.

Nagroda : 750 Punktów Doświadczenia 125 Sztuk Złota Renewald może nauczyć nas wyrabiać zwykłe i zatrute strzały po 2 Punkty Umiejętności na 1 typ strzały


P.S
Materiały potrzebne na Naszyjnik z wilczych kłów:

7 Wilczych kłów
1 Lniany Sznurek
1 Górski Kryształ

Z podanych powyżej składników naszyjnik z wilczych kłów może dla nas wyrobić za butelkę wina myśliwy imieniem Dern.




;D kolejny pomysł

Nazwa : Zapasy na wyczerpaniu

Zleceniodawca : Dern

Opis : Myśliwy dern (wiecznie urżnięty) żali nam się że powoli zaczyna brakować mu składników do produkcji bimbru i nalewek wszelakiej maści zgadzamy się zorganizować dla niego nieco towaru (dern daje nam listę potrzebnych rzeczy)

Potrzebujemy :

20 Paczek cukru (do zakupu w minem thor)
10 Mięt
15 Jabłek
10 Ognistych Pokrzyw
5 Rzep
2 Słoiki miodu

Gdy zdobędziemy wszystkie składniki wracamy do Dern'a

Nagroda : 200 Punktów Doświadczenia 300 Sztuk Złota + 200 (jeżeli zarządamy zapłaty za cukier) i 4 nalewki miętowe dodatkowo Dern może nauczyć nas produkcji zwykłego bimbru ;D



Edytowany ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mag Saturas
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar

PostWysłany: Sob 19:37, 25 Gru 2010 Powrót do góry

Herman ma problem w ciągu 12 dni ma zdobyć mieszkanie. w górnym mieście Najtańsze kosztuje 40 000 sz a Herman ma tylko 20 000 sz opowiada nam że kiedyś pożyczył przyjacielowi 20 000 na łódź ale ten przyjaciel chyba nie mieszka w Minem Thor.Idziemy do Nikolasa (jeśli pomogłeś mu z orlanem) który mówi nam że jest taki gościu który nie wydał to na łódź tylko na Gorzelnie.Idziemy do tej gorzelni i przypominamy mu o dlugu wobec Hermanem.Ten woła na nas swoich strażników a sam ucieka do lasu.Po zabiciu strażników idziemy na polowanie (chowa się koło karczmy) na złodzieja zanim go zatakujemy rozmawiamy z nim a on daje nam klucz gdzie trzyma 25 000 sz możemy go zabić (jeśli go zostawimy przy życiu da nam 12 butelek z alkoholem).Po zdobyciu 20 000 sz wracamy do Hermana który daje nam bon na 12 darmowych piw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Annakin
Skazaniec



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 19:51, 25 Gru 2010 Powrót do góry

Nazwa: Dostawa Wina
Zleceniodawca: Ulf

Ulfa zaatakowały gobliny zabrały mu 10 butelek wina a kardif jest niezadowolony bo klijęci się skarzą że niema wina.Ulf karze nam zabić gobliny i zabrać i wino. Gobliny stoją na drodze do khorinis (przy schodach do farmy akila) Jak zabierzemy wino oddajemy je ulfowi.Ulf karze nam zanieść wino do Kardifa.Gdy zanieśemy wino kardifowi idziemy do ulfa i mówimy mu że wykonaliśmy zadanie
Nagroda Od ulfa 150 sztuk złota i pika bojowa(120pd)
Nagroda Od kardifa 120 sztuk złota i 1 butelka wina (150 sztuk złota dla ulfa żeby zaniósł je do klasztoru)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Nie 9:42, 26 Gru 2010 Powrót do góry

no to jeszcze jeden quest dotyczący Renewalda

Kontynuacja historii Renewalda część 3

Nazwa: Przyjacielska przysługa

Zleceniodawca: Renewald

Opis: Renewald powrócił do obozowiska myśliwych ale czasy się zmieniają i Renewaldowi trudno zaakceptować obecną sytuacje w obozie która jest niezwykle napięta w dodatku zwierzyny w górach jest coraz mniej a myśliwi coraz częściej ledwo wiążą koniec z końcem ale Renewald dawno temu ukrył w górach nieco złota na czarną godzinę jednak nie może po nie iść sam gdyż jeszcze nie do końca wyzdrowiał po przebytym wypadku (Patrz zadanie: Pechowe polowanie ) oczywiście oferujemy mu swoją pomoc i wyruszamy wspólnie w góry.

Nagroda : 500 Punktów Doświadczenia + Renewald zostaje naszym przyjacielem i może nas uczyć dodatkowo zwiększyć siłę i zręczność

jak na razie Renewalda sobie odpuszczę następny quest będzie o jakimś farmerze ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Annakin
Skazaniec



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 11:38, 26 Gru 2010 Powrót do góry

zadanie: Bandycki topór

zleceniodawca: Sancho

Sancho marzy o prawdziwym bandyckim toporze, jeśli zrobimy misje z zabiciem Estebana możemy kupić przepis na topór u Huno i wykuć go dla Sancha

Nagroda: Sancho uczy nas pobierania jadu trutni i wykonywania z niego trujących strzał.

(jad trutni po wypiciu zmniejsza nam ilość punktów życia o 10 ale zwiększa manę +1; efekt: uderzenie zatrutą strzałą z jadem trutnia zawsze jest traktowane jako trafieni krytyczne)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Nie 12:18, 26 Gru 2010 Powrót do góry

Nazwa : Cykor
Zleceniodawca : Emil

Opis: Emil jest farmerem jedynym synem ojca Syntia wraz z ojcem mają dobrze funkcjonującą farmę jednak pole zdewastowały dziki z pobliskiego lasu ojciec Emila jest już stary i nie może biegać za dzikami więc powierzył to zadanie swojemu synowi Emilowi jednak ten boi się dzików. Nasze zadanie polega na znalezieniu i zlikwidowaniu grupy dzików składającej się z 4 osobników.

Nagroda : 250 Punktów Doświadczenia 12 Sztuk Złota,Chleb,2 Jabłka i butelkę Piwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Annakin
Skazaniec



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 18:32, 26 Gru 2010 Powrót do góry

Zadanie: Dziwne stado

Synit mówi nam że zawsze rano jest mniej zboża i każę nam znaleźć sprawce
Przychodzimy na pola o północy i widzimy że to ścierwojad preriowy z 4 normalnymi ścierwojadami . Zabijamy ptaszyska i mówimy o tym Synitowi .

Nagroda 100 sz. i 300 expa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Nie 19:46, 26 Gru 2010 Powrót do góry

Nazwa : Psychopata

Zleceniodawca : Jakiś npc bez nazwy


Opis : Gdzieś na drodze spotykamy pozornie niczego nie wyróżniającego się człowieka po podejściu plecie do nas jakieś głupoty po czym atakuje nas możemy uciekać lub walczyć (w tym drugim przypadku lepiej go nie zabijać) później w pobliskiej karczmie wypytujemy się o tego psychola tam sprzedawca ujawnia nam iż prawdopodobnie opętały go jakieś duchy idziemy wiec do maga w Minem Thor i prosimy o lekarstwo jednak będziemy musieli za nie zapłacić 35 Sztuk Złota kupujemy i zanosimy lekarstwo opętanemu który nam dziękuje za pomoc jednak nie posiada nic wartościowego aby nam się odpłacić.

Nagroda : 275 Punktów Doświadczenia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez .:SovieT:. dnia Nie 20:37, 26 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Nie 20:15, 26 Gru 2010 Powrót do góry

Tak piszcie zadania tzn. na wirtualnych NPC


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin