FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Skrypt zwoju przywołania Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 14:11, 20 Mar 2011 Powrót do góry

Miecz już mam (skrypt):

Kod:
INSTANCE ItMw_Ognisty_Miecz (C_Item)
{   
   name             =   "Ostrze Zniszczenia"; 

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   5000;

   damageTotal        =    200;
   damagetype          =   DAM_EDGE + DAM_FIRE;
   range             =     Range_Orkschlaechter;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   10;
   visual             =   "ItMw_065_1h_sword_bastard_04.3DS";

   wear         =    WEAR_EFFECT;
   effect         =   "SPELLFX_FIRESWORD"; 

   description         = name;
   TEXT[1]            = "Ognisty miecz przyzwany zwojem. Bardzo potężna broń.";
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;



Teraz jak zrobić zwój który go przywoła? Nigdzie nie ma tutorialu. Wystarczy sam skrypt czy potrzeba czegoś jeszcze?

Przy okazji: po zainstalowaniu g2mdk gothic się zrobił niemiecki (menu i dialogi). Jak można go z powrotem spolszczyć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Nie 14:25, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Nie 14:27, 20 Mar 2011 Powrót do góry

Co do zwoju nie wiem bo jeszcze w magię się nie zagłębiałem ale aby broń zadawała dwa rodzaje obrażeń musisz zrobić tak:
Kod:
INSTANCE ItMw_Ognisty_Miecz (C_Item)
{   
   name             =   "Ostrze Zniszczenia";

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   5000;

   damageTotal        =    200;
   damagetype          =   DAM_EDGE|dam_fire;
   damage[DAM_INDEX_FIRE]   =   50;
   damage[DAM_INDEX_edge]   =   150;
   range             =     Range_Orkschlaechter;     

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   10;
   visual             =   "ItMw_065_1h_sword_bastard_04.3DS";

   wear         =    WEAR_EFFECT;
   effect         =   "SPELLFX_FIRESWORD";

   description         = name;
   TEXT[1]            = "Ognisty miecz przyzwany zwojem. Bardzo potężna broń.";
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez edeksumo dnia Nie 14:28, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 14:51, 20 Mar 2011 Powrót do góry

Dzięki, ja to zrobiłem za pomocą znaku + ale dobrze wiedzieć jak to ma wyglądać.

Mam pytanie: te skrypty są pisane w jakimś konkretnym języku? Bo trochę mi to C++ przypomina...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Nie 15:03, 20 Mar 2011 Powrót do góry

To chyba odłam C...
Nie pamiętam...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rat
Czeladnik



Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa

PostWysłany: Nie 15:56, 20 Mar 2011 Powrót do góry

w deadlusie czyli zmodyfikowanym na potrzeby gry c++ czyli "modyfikacji" czystego c


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 18:09, 20 Mar 2011 Powrót do góry

JEST! Udało się wykorzystać kamienną tablicę. Very Happy

Kod:
FUNC VOID Use_Przywolanie_Ognistego_Miecza()
   {
      B_PlayerFindItem (ItMw_Ognisty_Miecz,1);
   };   
instance ItWr_PrzywolanieMiecza (Prototype_StonePlate)
{
   description       =   "Kamienna tablica przywołania Ostrza Zniszczenia";
   on_state[0]         =   Use_Przywolanie_Ognistego_Miecza;
   visual             =   "ItMi_StonePlate_PowerUp_01.3DS";   
};


Można też zrobić to w formie listu ale wtedy można list czytać w nieskończoność i nabijać miecze. W formie zaklęcia mi się nie udało (inaczej jest to zbudowane). A kamienna tablica też pasuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin