FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Oficjalna zapowiedź. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mag Saturas
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar

PostWysłany: Nie 9:02, 30 Sty 2011 Powrót do góry

Chłopaki trzeba się zebrać i wspólnie popracować nad oficjalną zapowiedzią do moda.Wiem że nie zrobimy takich filmów jak twórcy gothica. A więc ja mam taki pomysł na początku zrobić dwa pływające statki na nich paladyni gdy później krótki wzgląd na wszystkie artefakty. Znowu dwa płynące statki ,ale przed nimi nie duże skałki o które się rozbijają widać jak artefakty idą na dół a później znikają.Teraz pojawiamy się u Arkantosa który jest jest zły że te artefakty zaczęły się pojawiać po całej wyspie. Chwilkę potem pojawia się xardas który rozmawia z Arkantosem (sama gestykulacja reszta nie musi być) który po chwili podaje mu łuk i xardas znika. Nie wiem czy wam się będzie podobać ,ale każdy może podać swoją Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Nie 10:05, 30 Sty 2011 Powrót do góry

Nawet dobre ale że zawsze muszę postawić na swoim to zrobiłem własną wersje

Moja wersja:
Scena 1:
Jeden statek płynie sobie beztrosko przez względnie spokojne morze zapada wieczór - Kadry z oddali łagodne ruchy kamery i nastrojowa muzyka


Scena 2: Na pokładzie statku harmider kowal kuje miecze na kowadle jego czeladnik natomiast ostrzy miecze na kole szlifierskim - Krótkie sceny po 5 sekund na obydwie sytuacje kadr detaliczny muzyka nieco narasta
Nagle jeden z strażników wychodzi powoli z kajuty i kieruje się naprzeciw okrętowemu dziobowi strażnik wchodzi na podwyższenie na przodzie statku - Kadr detaliczny ale nieco oddalony krótka scena ukazująca twarz i miecz strażnika muzyka staje się "niepokojąca"

Scena 3:Statek płynąc przez bezkresne morze niespodziewanie zostaje otoczony ze wszystkich stron gęstą mgłą - muzyka bez zmian kadry z oddali powiedzmy 15-20 sekund na scenę

Scena 4:Strażnik na dziobie bezustannie rozgląda się dookoła siebie jakby czegoś wypatrywał - krótka scena z średniej odległości muzyka mocno narasta

Scena 5:Ukazanie bocianiego gniazda i marynarza na nim poprzez ruch rotacyjny (obracanie się dokoła gniazda 1 raz) po czym precyzyjne zbliżenie na twarz marynarza i tekst który wymawia O kur*___ pojawienie się znaku śniącego na ekranie albo innego demona wyciemnienie i logo moda wraz z jakąś straszną muzą po czym przejście na widok wraku statku.

KONIEC


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mag Saturas
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar

PostWysłany: Nie 11:21, 30 Sty 2011 Powrót do góry

Fajne tylko kto to nakreci bez urazy arek ale nie masz talentu do filmow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Nie 12:19, 30 Sty 2011 Powrót do góry

Holy True

Ja bym mógł ale mam za słabego kompa i mi się tnie do 1-3 fps na sekunde


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Nie 12:42, 30 Sty 2011 Powrót do góry

Oba są zajefajne trza je połączyć i według mnie to może wyglądać tak :
Scena 1:
Jeden statek płynie sobie beztrosko przez względnie spokojne morze zapada wieczór - Kadry z oddali łagodne ruchy kamery i nastrojowa muzyka


Scena 2: Na pokładzie statku harmider kowal kuje miecze na kowadle jego czeladnik natomiast ostrzy miecze na kole szlifierskim - Krótkie sceny po 5 sekund na obydwie sytuacje kadr detaliczny muzyka nieco narasta
Nagle jeden z strażników wychodzi powoli z kajuty i kieruje się naprzeciw okrętowemu dziobowi strażnik wchodzi na podwyższenie na przodzie statku - Kadr detaliczny ale nieco oddalony krótka scena ukazująca twarz i miecz strażnika muzyka staje się "niepokojąca"

Scena 3:Statek płynąc przez bezkresne morze niespodziewanie zostaje otoczony ze wszystkich stron gęstą mgłą - muzyka bez zmian kadry z oddali powiedzmy 15-20 sekund na scenę

Scena 4:Strażnik na dziobie bezustannie rozgląda się dookoła siebie jakby czegoś wypatrywał - krótka scena z średniej odległości muzyka mocno narasta

Scena 5:Ukazanie bocianiego gniazda i marynarza na nim poprzez ruch rotacyjny (obracanie się dokoła gniazda 1 raz) po czym precyzyjne zbliżenie na twarz marynarza i tekst który wymawia O kur*___ pojawienie się znaku śniącego na ekranie albo innego demona wyciemnienie i logo moda wraz z jakąś straszną muzą po czym przejście na widok wraku statku.


Scena 6: Teraz pojawiamy się u Arkantosa który jest jest zły że te artefakty zaczęły się pojawiać po całej wyspie. Chwilkę potem pojawia się xardas który rozmawia z Arkantosem. Rozmowa przebiega mniej więcej tak:
X: Wzywałeś mistrzu.
A: Tak pieprzony statek z Artefaktami rozbił się a wszystkie artefakty znikneły.
X: To co teraz będzie??
A: Hmm. Ty miałeś w tej dolinie jakiegoś wybrańca bogów co się nim stało??
X: Zginą podczas zabijania Śniącego.
A: To dobrze:
X: Czemu?
A: Jesteś nekromantą możesz go odżywić a on w tedy odnajdzie te artefakty.
X: A ty nie możesz przed powstaniem Bariery mówiłeś że po jej upadku będę mógł wrócić na kontynent.
A: Nie chce mi się masz tu Gromowładnego i ruszaj za khorinis odżywić tego wojownika.
X: Dobrze mistrzu.
Scena 7:
Xardas odchodzi i w myślach mówi:
X: Bezimienny będziesz musiał pokonać jeszcze wiele przeciwności losu by móc zasiąść wśród bogów. (od tej chwili pojawiają się urywki z moda jakieś walki pokazy terenów itp.) Przebędziesz góry lasy pustynie staniesz oko w oko ze złem które nawiedziło całą wyspę khorinis.
Zaciemnienie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Nie 13:04, 30 Sty 2011 Powrót do góry

może być ale dialogi są lipne Arkantos i Xardas to Magowie Nekromanci pozatym paskudnie to brzmi jak Xardas do Arkantosa nawija Mistrzu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vinix
Moderator



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar

PostWysłany: Nie 13:08, 30 Sty 2011 Powrót do góry

ja bym dodał po tym jeszcze taką urywke jak obywatelka mówi "przyszło nam żyć w tych ciężkich czasach" a po tym jakaś bitwa beziego z bosem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Nie 13:17, 30 Sty 2011 Powrót do góry

Jakim bosem XD ??
A Xardas jest uczniem Arkantosa ;D dlatego mówi mistrzu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Nie 14:57, 30 Sty 2011 Powrót do góry

Właśnie z jakim Bossem ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vinix
Moderator



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar

PostWysłany: Nie 23:00, 30 Sty 2011 Powrót do góry

no np smoki można uznać za bossy Very Happy albo jakieś potężne npc Very Happy i ja bym tutaj dodał śniącego jak chcecie to by się z nim w grze walczyło ;> np: na jakieś górze i by się krótką scene nagrało SmileVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Pon 0:31, 31 Sty 2011 Powrót do góry

NIE!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mag Saturas
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar

PostWysłany: Pon 13:01, 31 Sty 2011 Powrót do góry

Co ty masz z tymi bosami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Pon 17:23, 31 Sty 2011 Powrót do góry

Armiz napisał:
no np smoki można uznać za bossy Very Happy albo jakieś potężne npc Very Happy i ja bym tutaj dodał śniącego jak chcecie to by się z nim w grze walczyło ;> np: na jakieś górze i by się krótką scene nagrało SmileVery Happy


Zmień dilera albo bierz połowe ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vinix
Moderator



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar

PostWysłany: Pon 17:23, 31 Sty 2011 Powrót do góry

nie wiem Sad to nie nie mam pomysłów innych...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mag Saturas
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar

PostWysłany: Nie 20:53, 20 Lut 2011 Powrót do góry

Oba są zajefajne trza je połączyć i według mnie to może wyglądać tak :
Scena 1:
Jeden statek płynie sobie beztrosko przez względnie spokojne morze zapada wieczór - Kadry z oddali łagodne ruchy kamery i nastrojowa muzyka


Scena 2: Na pokładzie statku harmider kowal kuje miecze na kowadle jego czeladnik natomiast ostrzy miecze na kole szlifierskim - Krótkie sceny po 5 sekund na obydwie sytuacje kadr detaliczny muzyka nieco narasta
Nagle jeden z strażników wychodzi powoli z kajuty i kieruje się naprzeciw okrętowemu dziobowi strażnik wchodzi na podwyższenie na przodzie statku - Kadr detaliczny ale nieco oddalony krótka scena ukazująca twarz i miecz strażnika muzyka staje się "niepokojąca"

Scena 3:Statek płynąc przez bezkresne morze niespodziewanie zostaje otoczony ze wszystkich stron gęstą mgłą - muzyka bez zmian kadry z oddali powiedzmy 15-20 sekund na scenę

Scena 4:Strażnik na dziobie bezustannie rozgląda się dookoła siebie jakby czegoś wypatrywał - krótka scena z średniej odległości muzyka mocno narasta

Scena 5:Ukazanie bocianiego gniazda i marynarza na nim poprzez ruch rotacyjny (obracanie się dokoła gniazda 1 raz) po czym precyzyjne zbliżenie na twarz marynarza i tekst który wymawia O kur*___ pojawienie się znaku śniącego na ekranie albo innego demona wyciemnienie i logo moda wraz z jakąś straszną muzą po czym przejście na widok wraku statku.


Scena 6: Teraz pojawiamy się u Arkantosa który jest jest zły że te artefakty zaczęły się pojawiać po całej wyspie. Chwilkę potem pojawia się xardas który rozmawia z Arkantosem. Rozmowa przebiega mniej więcej tak:
A:Xardas czego chcesz
X: Wiesz o zatopionym statku?
A: Tak ! Pieprzeni paladyni musieli zatopic statek z Artefaktami który rozbił się a wszystkie artefakty zniknęły.
X: To co teraz będzie mogą być wszędzie.
A: Hmm. nie do końca artefakty po pewnym czasie powracają na swoje dawne miejsca.Teraz potrzeba nam głupka który je dla nas wszystkie znajdzie.Ty w koloni miałeś jakiegoś goscia który ci pomagał. Co sie teraz z nim dzieje
X: Zginą podczas wygnania Śniącego.
A: To dobrze :
X: Czemu?
A: Jesteś nekromantą możesz go odżywić a on w tedy odnajdzie te artefakty.
X: A ty nie możesz przed powstaniem Bariery mówiłeś że po jej upadku będę mógł wrócić na kontynent.
A:Tak mówiłem, ale teraz jest mała zmiana planu masz tu Gromowładnego i ruszaj za khorinis odżywić tego wojownika.
X: Tak jest.
A: Ruszaj w drogę.
Scena 7:
Xardas odchodzi i w myślach mówi:
X: Bezimienny będziesz musiał pokonać jeszcze wiele przeciwności losu by móc zasiąść wśród bogów. (od tej chwili pojawiają się urywki z moda jakieś walki pokazy terenów itp.) Przebędziesz góry lasy pustynie staniesz oko w oko ze złem które nawiedziło całą wyspę khorinis.
Zaciemnienie taka mala zmiana


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin