FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Olśnienie: Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy akceptujecie ten pomysł:

Jestem na TAK!
50%
 50%  [ 2 ]
Tak, ale coś bym zmienił (NAPISZ CO)...
25%
 25%  [ 1 ]
Jestem na NIE!
0%
 0%  [ 0 ]
Wisi mi to...
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4


Autor Wiadomość
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Śro 20:04, 06 Kwi 2011 Powrót do góry

Dostałem dziś wieczorem olśnienia i chciałbym zaprezentować wam mój pomysł:

Mamy parę nowych umiejętności...
Chodzi tu o:
• Zamach Trolla;
• Napełnienie Mocą;
• Lotne pięty (Sprint);

Sprint jest już ograniczony na ilość "paska sprintu".
A co z resztą? Przecież te umiejętności są bardzo przydatne a nie są "opodatkowane"...

I tu wychodzę do was z propozycją.
Mianowicie:
Ograniczmy te umiejętności jednym "paskiem umiejętności" (kolejne lvl-e będą "poszerzać" zakres paska)...

• Sprint pozostaje bez zmian...

• Zamach Trolla... Będziemy mogli na początku użyć tylko raz (oczywiście dopiero po nauczeniu się tej umiejętności) i pożre on za pierwszym razem (prawie) cały pasek umiejętności(bardzo dużo zabiera). Samo uderzenie nie tylko pośle przeciwnika w powietrze, ale też zada mu większe obrażenia, (do dyskusji), co przy niektórych przeciwnikach może uratować z niejednej opresji... Same przedstawienie Zamach-u Trolla będzie nową animacją porządnego "machnięcia" bronią odgrywaną za pomocą naciśnięcia z góry ustalonego przycisku.

• Napełnienie Mocą... Będziemy mogli użyć tej umiejętności poprzez naciśnięcie z góry ustalonego przycisku. Będzie ona powoli zmniejszać pasek umiejętności i many aż któryś z nich dojdzie do zera i umiejętność się wyłączy(możemy też wyłączyć ręcznie naciskając jeszcze raz ten sam przycisk). Umiejętność ta po aktywacji będzie podnosić obrażenia tylko i wyłącznie broni zawierających magiczną rudę. Świadczyć będzie o aktywacji poświata na wyciągniętej broni w okolicach pięści użytkownika (taka jak na magicznym łuku lub kuszy).

Można tak zrobić też z zbiorówką, ale to już pozostawiam wam do dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kapelusznik dnia Śro 20:06, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 20:11, 06 Kwi 2011 Powrót do góry

A nie lepiej zrobić tak że pasek sprintu to pasek WYTRZYMAŁOŚCI? Wtedy można podłączyć pod niego wszystko łącznie z zamachem trolla, a nawet zmęczeniem od machania mieczem (po wyczerpaniu się paska nie możemy zadawać ciosów) i nie uzależniać tego od levela gracza.

Wydaje mi się to bardziej logiczne niż robienie nie wiem ile dodatkowych wskaźników.

PS: Tej wytrzymałości moglibyśmy się też od kogoś uczyć (lub skillować Very Happy ).

Moje sugestie:
- na starcie gry mamy 40 wytrzymałości (tyle samo co pkt życia);
- możemy uczyć się jej i skillować (tak jak many i pkt. życia);
- pasek wyczerpuje nawet machnięcie mieczem (przykładowo machnięcie jednoręcznym -2 pkt wytrzymałości, mieczem dwuręcznym -4pkt, zamach trolla -30pkt)
- po rozładowaniu paska nie tylko nie możemy sprintować ale też zadawać ciosów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Śro 20:25, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Śro 20:17, 06 Kwi 2011 Powrót do góry

jemu chyba o to chodziło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pops
Administrator



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a

PostWysłany: Czw 8:26, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

A czy inni NPC będą również tego używać? Jeżeli nie to troche lipnie ponieważ gra znów zostanie ułatwiona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 14:00, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

Tzn? Przecież jako tako ograniczenie wytrzymałości gracza będzie raczej podnosiło trudność gry...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Czw 14:36, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

kosmita1993 napisał:
A nie lepiej zrobić tak że pasek sprintu to pasek WYTRZYMAŁOŚCI? Wtedy można podłączyć pod niego wszystko łącznie z zamachem trolla, a nawet zmęczeniem od machania mieczem (po wyczerpaniu się paska nie możemy zadawać ciosów) i nie uzależniać tego od levela gracza.

Wydaje mi się to bardziej logiczne niż robienie nie wiem ile dodatkowych wskaźników.

PS: Tej wytrzymałości moglibyśmy się też od kogoś uczyć (lub skillować Very Happy ).

Moje sugestie:
- na starcie gry mamy 40 wytrzymałości (tyle samo co pkt życia);
- możemy uczyć się jej i skillować (tak jak many i pkt. życia);
- pasek wyczerpuje nawet machnięcie mieczem (przykładowo machnięcie jednoręcznym -2 pkt wytrzymałości, mieczem dwuręcznym -4pkt, zamach trolla -30pkt)
- po rozładowaniu paska nie tylko nie możemy spointować ale też zadawać ciosów.


O to mi chodziło żeby "opodatkować" to jednym paskiem (dałem inną tylko nazwę).

Możemy dać wszystko jako wytrzymałość ale to już pogadajcie z edkiem (czy wytrzyma taki nacisk prac dla niego z naszej strony)...

Jeśli mamy robić skill-owanie i wytrzymałość to niech ktoś opisze porządnie na czym ma to polegać oraz od jakich czynników będzie uzależnione...

Co do sugestii:
1. zgadzam się...
2. dajmy mikstury zwiększające i połączmy to pod LvL-e (co kolejny poziom to +5)...
3. to już pod wytrzymałość (możemy dać to na takiej zasadzie jak GWW i ich system wartościowania bo bardzo dobrze rozwiązali ile, co ma zabierać)...
4. tak samo jak powyżej...

Pops napisał:
A czy inni NPC będą również tego używać? Jeżeli nie to troche lipnie ponieważ gra znów zostanie ułatwiona.


To (jeśli będzie można zrobić) na pewno.

To chyba jest tak jak z inteligencja potworów którą przedstawił GWW...
Przykładowo:
Ognisty golem z daleka będzie do nas strzelał z płonących kul a z bliska walił pięścią...

To też sprawa skryptów więc nie wiem czy edek wytrzyma bo on jest głównym filarem tego moda...
Wszystko opiera się na skryptach więc trzeba zacząć poszukiwania za nowymi "porządnymi" skrypterami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kapelusznik dnia Czw 14:38, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Czw 14:49, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

według mnie ten pomysł z męczeniem się od machania mieczem jest idiotyczny po to jest ograniczenie w sile aby byle ciota nie ubrała dobrego miecza i żeby mu na łeb nie spadł. Bezimienny jest wojownikiem a nie ciotą. Ja coś wiem o machaniu mieczem (kręciłem film o arkantosie w realu to machanie mieczem nie jest aż tak męczące)
Co do 40 pkt wytrzymałości nie mogę zrobić punktowej gdyż tick tock na jakim to działa jest poklatkowy tzn. w ciągu 1 sek. jest wywoływany 30 RAZY!!
To z powaleniem przez innych raczej dam radę zrobić ale PO CO jak i tak poziom będzie wysoki (jak nie za bardzo). Z nauką to będzie każda umiejętność wraz z jej nauką będzie zabierała mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 15:21, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

Powiem tak: coś w tym stylu jest zrobione w Gothicu 3 i wcale na to nikt nie narzeka - wręcz przeciwnie.

Cytat:
O co chodzi z wytrzymałością? Wytrzymałość to nowość niespotkana w poprzednich dwóch odsłonach serii, rzecz przydatna równie dobrze do walki w zwarciu jak i do długotrwałych sprintów pozwalających na szybkie wycofanie się z pola bitwy. Im większy pasek wytrzymałości posiadamy, tym dłużej będziemy w stanie blokować ciosy bez ubytku zdrowia, podobnie jest z ofensywą. Im większy poziom wytrzymałości, tym dłużej będziemy zadawać silne ciosy oraz używać niektórych ciosów specjalnych (młynek halabardą w wypadku broni dwuręcznych).


Ale w sumie racja - w Gothicu potrzeba dość dużo siły żeby "unieść" dany miecz więc można przyjąć że podana liczba sugeruje siłę jaka jest potrzebna do niemęczenia się od walki mieczem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin