FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Spis Umiejętności: Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy akceptujecie obecny stan listy:

TAK!
57%
 57%  [ 4 ]
Tak, ale coś bym zmienił (napisz co)...
42%
 42%  [ 3 ]
NIE!
0%
 0%  [ 0 ]
Nie mam zdania...
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 7


Autor Wiadomość
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Śro 22:03, 23 Lut 2011 Powrót do góry

Spisałem wszystkie umiejętności, które pojawią się w modzie:

Spis Umiejętności:

Walka Tradycyjna:
• Bronią 1H; (oryginalna)
• Bronią 2H; (oryginalna)
• Łukiem; (oryginalna)
• Kuszą; (oryginalna)
• Bronią 1H z Tarczą (Parowanie Tarczą); (Jest)
• Dwoma broniami 1H naraz (Duale); (Jest)
• Cios Trolla; (jest)
• Zbiorówka; (trwają prace)
• Regeneracja Życia; (jest)
• Akrobatyka; (oryginalna)

Arkana Magii:
• Kręgi Magii; (oryginalne)
• Walka Kosturem (Do poprawy)
• Tworzenie run; (oryginalne)
• Alchemia; (oryginalna)
• Konsekracja; (oryginalna)
• Regeneracja Many; (jest)
• Język Elfów; (prace trwają)
• Język budowniczych; (jest)
• Napełnienie Mocą; (trwają prace)
• Magiczne strzały; (trwają prace)

Rzemiosło:
• Kowalstwo; (jest)
• Stolarstwo (Tworzenie Tarcz); (trwają prace)
• Płatnerstwo; (trwają prace)
• Przetop Rudy (Żelaza, Złota, Srebra i Magicznej rudy); (trwają prace)
• Bicie Monet; (trwają prace)
• Wyrabianie Łuków/Kusz; (jest)
• Wyrabianie Pocisków(zwykłych, wybuchowo-podpalających inaczej ognistych, zatrutych); (trwają prace)
• Destylacja Alkoholi; (trwają prace)
• Piekarstwo; (trwają prace)
• Gotowanie; (trwają prace)
• Górnictwo (wydobywanie surowców); (oryginalne i zostanie podrasowane)
• Myślistwo (Zdobywanie Trofeów); (oryginalne)

Umiejętności Złodziejskie:
• Kradzież kieszonkowa (ta z G1); (jest)
• Otwieranie zamków; (oryginalne)
• Skradanie; (oryginalne)
• Lotne pięty (Sprint); (jest)

Odrzucone:
• Walka uliczna (po nauce tej umiejętności zadajemy większe obrażenia walką w ręcz);
• Włócznią (Spisy); (Nie miałem pomysłu co może dać nauka ich)


Edytowałem temat aby pokazać co mamy a co jeszcze nie...

ja też z edytowałem EDEK


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kapelusznik dnia Nie 18:14, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 8 razy
Zobacz profil autora
Vinix
Moderator



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar

PostWysłany: Śro 22:10, 23 Lut 2011 Powrót do góry

dodałbym jeszcze więcej umiejętności Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Śro 22:11, 23 Lut 2011 Powrót do góry

Co na przykład?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Śro 22:11, 23 Lut 2011 Powrót do góry

Niektóre te pomysły sa moje jak np: Zamach trolla.
Pomysły są zajebis** i w 95% wykonalne ale dla jednego/dwóch skryptera/rów to 2/3 miechy roboty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 7:38, 24 Lut 2011 Powrót do góry

Cytat:
Bronią 1H z Tarczą

Cytat:
Dwoma broniami 1H naraz (Duale)

Pierwsze bym zmienił na "Parowanie tarczą". No i nie że parujemy w x% ale umiemy parować albo nie (tak samo duale - umiemy albo nie, reszta zależy już tylko od umiejętności "Walka bronią 1H"). A gdyby jeszcze podczas wybierania tarczy przez osoby nie posiadające tej umiejętności wyskoczył komunikat: "Brak umiejętności: Parowanie tarczą" to już byłoby genialnie.

Cytat:
Zbiorówka (Zadawanie obrażeń kilku przeciwnikom na raz)

Zastanawiam się czy taka umiejętność nie powinna być wyssana z mlekiem matki. Very Happy

Do reszty większych zastrzeżeń nie mam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Czw 7:44, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Czw 16:06, 24 Lut 2011 Powrót do góry

kosmita1993 napisał:
Cytat:
Bronią 1H z Tarczą

Cytat:
Dwoma broniami 1H naraz (Duale)

Pierwsze bym zmienił na "Parowanie tarczą". No i nie że parujemy w x% ale umiemy parować albo nie (tak samo duale - umiemy albo nie, reszta zależy już tylko od umiejętności "Walka bronią 1H"). A gdyby jeszcze podczas wybierania tarczy przez osoby nie posiadające tej umiejętności wyskoczył komunikat: "Brak umiejętności: Parowanie tarczą" to już byłoby genialnie.

Cytat:
Zbiorówka (Zadawanie obrażeń kilku przeciwnikom na raz)

Zastanawiam się czy taka umiejętność nie powinna być wyssana z mlekiem matki. Very Happy

Do reszty większych zastrzeżeń nie mam.


Co do nazw to nie są jakoś ostatecznie ustalone i chętnie przyjmiemy wasze uwagi co dodać a co usunąć, a pomysły to dawaj w Dziale: Propozycje.

A co do zbiorówki to będzie można się jej nauczyć na początku gry (przynajmniej taka moja propozycja) i nie zapominajmy że Bezimienny zapomniał prawie wszystko czego się nauczył (a zwłaszcza te umiejętności "wyssane z mlekiem matki").

I co ma związane stworzenie tarczy a walka nią?
Przecież to 2 różne umiejętności jedynie powiązane z tym przedmiotem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pops
Administrator



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a

PostWysłany: Czw 16:56, 24 Lut 2011 Powrót do góry

Kapelusznik napisał:

Walka Tradycyjna:
• Bronią 2H;
• Włócznie (Spisy);


Mam nadzieje iż chodzi o to aby "istniały" takie umiejętności, a nie o to aby były widoczne w oknie umiejętności. Wydaje mi się iż w tym drugim wypadku obia te style oddziałują na siebie w takim stopniu iż nie trzeba robić ich z osobna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Czw 17:18, 24 Lut 2011 Powrót do góry

To nie jest spis umiejętności wyświetlanych w menu statystyk lecz spis tych które wystąpią w modzie.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Czw 18:28, 24 Lut 2011 Powrót do góry

A co do tej zbiorówki to kazda broń od początku będzie zadawać jakieś obrażenia grupowe ale można się nauczyć by były one większe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Czw 18:37, 24 Lut 2011 Powrót do góry

Pomysł przedni!
Coś jak styl Gryfa w Wiedźminie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Nie 16:58, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

Spis Umiejętności:

Walka Tradycyjna:
• Bronią 1H; jest
• Bronią 2H; jest
• Łukiem; jest
• Kuszą; jest
• Bronią 1H z Tarczą (Parowanie Tarczą);
• Dwoma broniami 1H naraz (Duale);
• Włócznie (Spisy);
• Zamach Trolla (odrzucenie przeciwnika przez mocne machnięcie bronią); jest
• Zbiorówka (Zadawanie obrażeń kilku przeciwnikom na raz);
• Regeneracja Życia; jest
• Akrobatyka; jest

Arkana Magii:
• Kręgi Magii; jest
• Walka Kosturem (będziemy mogli użyć umiejętności zaklętej w tych niesamowitych laskach); jest
• Tworzenie run; jest
• Alchemia; jest
• Konsekracja; jest
• Regeneracja Many; jest
• Pradawna mowa (po nauczeniu się tego języka będziemy mogli się modlić o łaski do wszechpotężnej Naomi oraz rozmawiać z kapłanami tejże Bogini);
• Język budowniczych (po nauczeniu się tego języka będziemy mogli odczytać teksty tabliczek oraz porozmawiać z duchami Orków z Jankerdaru); jest
• Napełnienie Mocą (umiejętność ta pozwala zadawać dodatkowe obrażenia magiczne wszystkimi broniami zawierającymi magiczną rudę);

Rzemiosło:
• Kowalstwo; jest
• Stolarstwo (Tworzenie Tarcz);
• Płatnerstwo [możliwość tworzenia własnych zbroi oraz ich modernizacji (przyda się przy naprawie magicznego pancerza)];
• Przetop Rudy (Żelaza, Złota, Srebra i Magicznej rudy);
• Bicie Monet (Złotych i Srebrnych);
• Wyrabianie Łuków/Kusz; jest
• Wyrabianie Pocisków(zwykłych, wybuchowo-podpalających inaczej ognistych, zamrażających, zatrutych i magicznych);
• Destylacja Alkoholi (chyba każdy wie, co to);
• Piekarstwo;
• Gotowanie;
• Górnictwo (wydobywanie surowców);
• Myślistwo (Zdobywanie Trofeów); jest

Umiejętności Złodziejskie:
• Kradzież kieszonkowa; jest
• Otwieranie zamków; jest
• Skradanie; jest
• Lotne pięty (Sprint);



Ogarnąłem ten spis napisałem jakie umiejętności są i usunąłem te których nie będzie

Kapelusznik: dodałem przy Konsekracji że jest...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Nie 18:15, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

Troszkę edytowałem pierwszy post...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Nie 18:27, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

Ale konsekracji nie ma ja napisałem te co są (w ekranie umiejętności i inne z tym związane bajery teraz ja edytuje ten pierwszy post)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Nie 20:34, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

edeksumo napisał:
Ale konsekracji nie ma ja napisałem te co są (w ekranie umiejętności i inne z tym związane bajery teraz ja edytuje ten pierwszy post)

Jest tyle że przy kapliczce w klasztorze Innosa...
Nie jest do końca umiejętnością ale przywilejem, który ma każdy Paldi.
Ja bym chciał aby Kostury(magowie) i Miecze(palladyni) można było konsekrować na czymś takim:
Kod:
nw_monastery_altar_01.3DS

Oczywiście do tego celu będzie nam potrzebny zwój (ilość do uzgodnienia) czaru jaki chcemy aby broń miała oraz potrzebne takie same składniki (ilość do uzgodnienia) jak do produkcji runy z tym samym czarem...
Przykład:
Cytat:
Kostur Ognia:
Opis: Jest to broń dzięki której można władać potężnym żywiołem jakim jest ogień...
Składniki:
*- "pusty" Kostur;
*- zwój "Duża Kula Ognia";
*- 1 smoła;
*- 1 siarka;


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Nie 20:45, 10 Kwi 2011 Powrót do góry

To nawet fajny pomysł tylko musze pomyśleć jak to zrobić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin